خريد ملك خريد ملك .

خريد ملك

بهترين محله هاي ازمير

ازمير يكي از شهر هاي كشور تركيه است. عليرغم اينكه شهرت شهر ازمير اندازه ساير شهرهاي كشور تركيه مانند استانبول و آنتاليا نيست اما اين شهر يكي از مقاصد بسيار عالي براي افرادي كه قصد مهاجرت يك منطقه آرام و مناسب را دارند.


برچسب: بهترين محله هاي ازمير،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۲:۴۲ توسط:هورامان موضوع:

خريد خانه در قسمت اروپايي استانبول

استانبول كه در گذشته پايتخت كشور تركيه بود يكي از از شهرهاي پرجمعيت و زيباي اين كشور است كه بخشي از آن در قاره آسيا و بخشي ديگر در قاره اروپا واقع شده است. اين تقسيم جغرافيايي باعث شده كه از نظر فرهنگ و سبك زندگي نيز هر بخش استانبول داراي شرايط به خصوصي باشد كه براي زندگي به محلي مناسب تبديل شده باشد.


برچسب: خريد خانه در قسمت اروپايي استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۷:۴۲ توسط:هورامان موضوع:

خريد ملك در تركيه

در اين بخش قصد داريم چگونگي خريد ملك در تركيه را براي شما شرح دهيم، و بگوييم كه خريد خانه در تركيه چه شرايط و چه مراحلي دارد؟ همچنين اگر قصد خريد آپارتمان در تركيه را داشتيد، بهترين پروژه ها را نيز مناسب با بودجه شما معرفي خواهيم كرد. تركيه يكي از تاريخي ترين كشور هاي جهتن است، كه داراي تمدن و تاريخي غني مي باشد. اين كشور داراي آب و هوايي بسيار فوق العاده مي باشد. شهر هاي مختلف اين كشور نيز زيبايي هاي منحصر به خود را دارا مي باشند. يكي از زيبا ترين جاذبه هاي گردشگري اين كشور زيبا، ساحل هاي شگفت انگيز آن است، به خصوص سواحل شهر هاي بدروم، آنتاليا و فتحه.


برچسب: خريد ملك در تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۹:۲۳ توسط:هورامان موضوع:

خريد ملك در استانبول و گرفتن اقامت

خريد ملك در استانبول معمولا به جهت دريافت اقامت و سكونت در اين شهر انجام مي شود. در واقع به جهت دريافت ويزاي دائم تركيه و رفت و آمد راحت به اين كشور خريد ملك در استانبول يا ساير شهرهاي اين كشور راحت ترين مسير است. البته خريد ملك در استانبول داراي شرايط و قواعد خاصي است و اين طور نيست كه هر ملك و هر فردي امكان خريد يك ملك در شهرهاي اين كشور و اقامت دائم در آن را داشته باشد


برچسب: خريد ملك در استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۲:۲۷ توسط:هورامان موضوع: