خريد ملك خريد ملك .

خريد ملك

خريد ملك در تركيه

چرا خريد ملك در تركيه سود آور است؟
خريداري ملك در تركيه از مزيت هاي فراواني برخوردار است. بهترين مزيتي كه مي توان بعد از خريد ملك در اين كشور از آن نهايت لذت را برد، آب و هواي بسيار خوب و مناطق گردشگري فراوان آن است.
از ديگر مزيت هاي خريد ملك در تركيه مي توان به اين اشاره كرد كه،اگر شما به دنبال گرفتن ويزاي كشور تركيه و يا سرمايه گذاري در اين كشور مي باشيد؛ خريد ملك در تركيه يكي از بهترين شيوه ها مي باشد.
البته براي گرفتن ويزاي اين موقت اين كشور شما مي توانيد با اجاره كردن ملكي در اين كشور به هدف خود برسيد، ولي اجازه كار يا تحصيل در اين كشور را نخواهيد داشت.
آيا مي توان در هر مكاني از كشور تركيه ملكي را خريداري كرد؟
شما اگر قصد خريداري ملك در تركيه را داريد، تنها مي توانيد ملك هايي را كه دولت اين كشور براي اتباع خارجي مشخص كرده خريداري كنيد. مناطق ممنوعه براي خريد ملك در تركيه براي اتباع خارجي به شرح زير مي باشند:
• ملك هايي كه در دهكده ها و يا مناطق روستايي اين كشور قرار دارند.
• اطراف مناطق نطامي اين كشور
• و …
موفق بودن ساخت وساز در كشور تركيه چه دلايلي دارد؟
موفق بودن ساخت و ساز در كشور تركيه دلايل زيادي دارد. يكي از اين دلايل ارزان بودن آن مي باشد. به طور مثال ملكي را كه در كور تركيه خريداري مي كنيدريال قيمت پايين تري نسبت به املاك در ايران دارد.
اگر شما قصد خريد ملك در تركيه را داريد، مي توانيد با قيمتي مناسب در استانبول، آلانيا و يا آنتاليا ملكي را خريداري كنيد كه بسيار ارزان قيمت تر از مورد مشابه آن در ايران است.

از ديگر دلايل موفق بودن ساخت و ساز در كشور تركيه موضوع اقامت در اين كشور است. كساني كه مي خواهند ملكي را در تركيه اجاره كنند، با داشتن اجاره نامه و افرادي كه مي خواهند ملكي را در تركيه خريداري كنند با داشتن سند يا TAPU به اسم خودشان مي توانند اقامت تركيه را بگيرند.

تا به اينجاي مقاله خريد ملك در تركيه موضوعات مختلفي چون سود آور بودن خريد ملك در تركيه براي خريدار، دلايل موفق بودن ساخت و ساز در تركيه و اينكه يك تبعه خارجي در چه مناطقي از تركيه مي تواند ملكي را خريداري كند پرداختيم.

گرفتن اقامت در تركيه با خريد ملك در تركيه چه قوانيني دارد؟

افراد و اتباع خارجي در كشور تركيه طبق آيين نامه اين كشور مي توانند به اندازه دويست و پنجاه هزار دلار كشور آمريكا در كشور تركيه ملك خريداري كنند. بعد از خزيداري املاك نيز مي توانند بر اساس قانون براي گرفتن تابعيت اين كشور اقدام كنند.

براي اينكه اتباع خارجي تبعيت خود را از دست ندهند، بايد طبق قانون كشور تركيه به مدت سه سال ملكي را كه خريده اند، در مالكيت خود داشته باشند و آن را به فروش نرسانند. مراحل گرفتن پاسپورت از طريق خريد ملك در تركيه به طور معمول بين 65 تا 85 روز طول مي كشد.

البته شما مي توانيد ملكي به ارزش شصت هزار دلار را خريداري كنيد، تا اقامتي به مدت سه سال از نوع توريستي به شما داده شود. افرادي كه اين نوع اقامت را دارا مي باشند، حق كار كردن در اين كشور را ندارند.

البته اگر شما بتوانيد در اين كشور استخدام شويد، و بيمه خود را بپردازيد، و يا شركتي را تاسيس كنيد و 5 نفر از شهروندان كشور تركيه را استخدام كنيد، به شما اجازه كار در اين كشور داده مي شود. اقامت توريستي سه ساله قابليت تمديد به مدت 10 سال را دارا مي باشد.

منبع : هورامان گشت


برچسب: خريد ملك در تركيه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۹:۲۳ توسط:هورامان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :