خريد ملك خريد ملك .

خريد ملك

خريد ملك در استانبول و گرفتن اقامت

خريد ملك در استانبول به چه دليلي انجام مي شود؟

در صورتي كه قصد مهاجرت به تركيه را داريد و براي دريافت اقامت تصميم به خريد ملك در استانبول گرفته ايد با مشاوران ما تماس حاصل فرمائيد تا ضمن ارائه توضحات جامع تصاوير پروژه ها را نيز براي شما ارسال نمائيم. همچنين با انواع روش ها و قوانيني كه براي اين كار در استانبول وضع شده است آشنا شويد.

افراد به دلايل زيادي تمايل به خريد ملك در شهرها و كشورهاي ديگر مي كنند. مهاجرت، پيشرفت در كسب و كار، تحصيل در مقاطع عالي و… از دلايلي هستند كه به قصد آن خريد ملك در كشورهاي ديگر انجام مي گيرد. يكي از شهرهايي كه خريد در آن ها بيشتر انجام مي شود شهر استانبول است.

موقعيت جغرافيايي استانبول

استانبول از نظر وسعت پنجمين شهر بزرگ دنياست كه جمعيت آن در آخرين آماد نزديك به 14 ميليون نفر بوده است و به دليل پيشرفت هايي كه اين شهر، نسبت به ساير شهرهاي كشور تركيه دارد روز به روز به جمعيت اين شهر افزوده مي شود.

علاوه بر افرادي كه از خود تركيه به اين شهر مهاجرت مي كنند بيشتر مهاجرين به اين شهر را ساكنين كشورهاي ديگر مي سازند. استانبول از طريق تنگه بسفر به دو قسمت تقسيم شده و هم به قاره اروپا و هم آسيا مربوط مي باشد.دو قسمت شرقي و غربي شهر استانبول را يك پل به هم وصل مي كند.

بيشتر جمعيت اين كشور در قسمت اروپايي آن زندگي مي كنند و نسبت جمعيت در بخش آسيايي كمتر مي باشد.

دلايل خريد ملك در استانبول

در سراسر جهان به دلايل مختلفي ممكن است قصد مهاجرت يا سفر چندساله به كشورهاي ديگر را داشته باشند. در ايران نيز افراد به دلايل مختلفي دست به مهاجرت مي زنند كه كشور تركيه به دلايل زيادي انتخاب بيشتر كساني است كه قصد مهاجرت دارند.

به دليل نزديكي كشور تركيه و تشابهات فرهنگي كه بين اين كشور و كشور ما وجود دارد بسياري از افرادي كه قصد مهاجرت دارند شهرهاي تركيه را براي سكونت انتخاب مي كنند.

خريد خانه در استانبول ممكن است به جهت گرفتن اقامت يا داشتن محلي امن براي افرادي كه قصد تحصيل يا كار در تركيه را دارند انجام شود، اما عمده ترين دليل براي خريد ملك در استانبول براي دريافت اقامت و مهاجرت به اين كشور است.

جهت خريد ملك در استانبول و اخذ اقامت چه اقدامي بايد انجام داد؟

خريد ملك در استانبول يكي از روش هاي دريافت اقامت كشور تركيه است. مطابق قوانين اين كشور، هر فرد خارجي كه در يكي از شهرهاي اين كشور ملكي را خريداري كند مي تواند اقامت تركيه را دريافت كند.اقامت تركيه براي اينگونه افراد تا زماني كه ملك، در مالكيت خريدار باشد تمديد مي شود.

خريد ملك مي تواند به دليل قصد مهاجرت يا براي سرمايه گذاري در يكي از شهرهاي كشور تركيه انجام شود.

اقدامات اوليه

جهت خريد ملك در كشور تركيه ابتدا نياز است كه به اين كشور سفر داشت تا از نزديك ملك هاي موجود بازديد شده و ملك مورد نظر انتخاب شود.

در كشور تركيه به جهت اقامت خريد ملك در برخي از شهر ها هستند كه امتياز اقامت را به فرد مي دهند.

به عبارت ديگر افراد خارجي، كه قصد خريد ملك در كشور تركيه را دارند تنها در مناطقي كه مطابق قوانين اين كشور مشخص شده اجازه خريد ملك دارند و در ساير مناطق مانند روستاها، مناطق نظامي و… امكان خريد ملك براي مهاجران يا سرمايه گذاران خارجي وجود ندارد.

اقدامات پس از خريد

پس از خريد ملك و انتقال پيدا كردن سند به نام خريدار نياز است كه به اداره مهاجرت در كشور تركيه مراجعه كرد تا به جهت دريافت اقامت وقت ملاقات را درخواست كرد.

معمولا بعد از ارائه درخواست در زماني مشخص از خريدار ملك براي مصاحبه دعوت مي شود كه خريدار بايد با در دست داشتن مدارك خود و مدارك مالكيت به اداره مهاجرت آمده و اقامت يك ساله خود را دريافت كند.در صورتي كه خريدار بيش از يك سال، خواهان اقامت در كشور تركيه باشد تا زماني كه ملك به نام اوست مي تواند اقامت خود را تمديد كند.


منبع : هورامان گشت


برچسب: خريد ملك در استانبول،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۲:۲۷ توسط:هورامان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :