خريد ملك خريد ملك .

خريد ملك

خيابان استقلال استانبول


معروفترين مكان خيابان استقلال  ميدان تكسيم يا تقسيم است كه  در آخر شمالي خيابان قرار دارد كه شاهد تظاهرات و اعتراضات فراواني، از جمله تظاهرات «گِزي پارك» (Gezi Park) در سال 2013 بوده است.

براي خريد ملك در استانبول و در مناطق نزديك به خيابان استقلال با ما همراه باشيد.

خيابان استقلال استانبول

زماني كه از خيابان محبوب استقلال استانبول تركيه بازديد  مي كنيد، تعداد زيادي ساختماني قديمي و زيبا توجه شما را به خودش جلب مي كند؛ ساختمان هايي با معماري نئوگوتيك، نئورنسانس ، نئوكلاسيك، و معماري ملي تركيه خودنمايي مي كنند كه اغلب آن ها يادگاري از دوره عثماني هستند و در قرن هاي نوزده و بيست ميلادي ساخته شده اند.

در خيابان استقلال ديدني‌هاي فراواني وجود دارد، از سينماهاي تاريخي (مانند اطلس و بي اغلو) گرفته تا پاساژهاي تاريخي (مانند هازاپولو، سوريه و چيچك)، كليساها (مانند سنت آنتوان و سانتا ماريا)، ساختمان كنسولگري و گالري‌هاي هنري خلاقانه (مانند سالت بي‌اوغلو، آرتِر، و آپارتمان‌هاي مصري.

البته ساختمان هاي مدرن هم به زيبايي در كنار بناهاي تاريخي خيابان جاي گرفته اند، ساختمان هايي كه به سبك مدرن و آرت دكو بنا شده اند..طول خيابان استقلال استانبول حدود يك و نيم كيلومتر است و اگر با سرعت معمولي در اين خيابان حركت كنيم، در كمتر از 20 دقيقه به انتهاي آن مي‌رسيم.

اما تابه‌حال كسي موفق به اين كار نشده است. يعني غيرممكن است كسي اين خيابان را در كمتر از يك ساعت طي كند.

خيابان فرانسوي

خيايان فرانسوي در خيابان استقلال استقلال خيابان كوچكي است با تعداد زيادي از مغازه هاي صورتي و قرمز و بنفش با ديزايني رنگي و شاد را مي بينيد و تعدادي رستوران با نام هاي فرانسوي نظرتان را به خودش جلب مي كند.


تنها علتي كه نام اين خيابان را فرانسه نامگزاري كردند، ساختمان هاي رنگارنگ و دكوراسيون  اين خيابان مي باشد


خيابان فرانسوي، يكي از پاتوق هاي رنگي در كوچه و پس كوچه هاي باريك و تنگ خيابان استقلال است كه براي عكاسي و سلفي بسيار مناسب و جالب است.

موزه گالاتاسراي

موزه گالاتاسراي در خيابان استقلال در استانبول تركيه اولين موزه ورزشي تركيه است كه در اواخر قرن نوزدهم ميلادي تاسيس شد تا تاريخ و سنت تيم فوتبال و باشگاهاي گالاتاسراي را به نمايش بگذارد.


برچسب: خيابان استقلال استانبول،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۳:۰۲ توسط:هورامان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :