خريد ملك خريد ملك .

خريد ملك

بهترين شهرهاي تركيه براي زندگي

بهترين شهرهاي تركيه براي زندگي كدامند؟

در اين بخش قصد داريم در مورد بهترين شهرهاي تركيه براي افرادي كه قصد خريد ملك در تركيه و زندگي در اين كشور را دارند صحبت كنيم. بهترين شهرهاي تركيه شهرهايي هستند كه از نظر اقتصادي و امكانات تمام شرايط لازم را براي زندگي داشته باشند.تركيه كشوري است كه هم به اروپا و هم به آسيا مرتبط است.

در واقع اين كشور نقطه تلاقي آسيا و اروپا است و از اين نظر داراي همسايگان مختلفي است. از اين نظر برخي شهرهاي اين كشور بافت و فرهنگ اروپايي و برخي شهرها بافت آسيايي دارند.

مناطق توريستي تركيه

اباصوفيه يكي از ساختمان هاي مشهور جهان در كشور تركيه است كه داراي موزه اي ديدني است و از توريستي ترين نقاط در استانبول مي باشد.اين محل يادآور قدرت كشور قسطنطنيه است و يكي از مكان هاي پرطرفدار اين كشور مي باشد.

از ديگر مناطق توريستي تركيه كاخ توپكاپي است كه جز مجلل ترين كاخ هاي اين كشور است و از دوران عثماني محل زندگي سلاطين اين كشور بوده است.كاشي كاري، جواهركاري در اين كاخ و... از زيباترين جلوه هاي كشور تركيه است.

استانبول

از زيباترين و بهترين شهرهاي كشور تركيه شهر استانبول است كه جز شهرهاي شناخته شده در تمام دنيا مي باشد.اين شهر بيش از هزارسال پايتخت اين كشور بوده و به خصوص در دوران عثماني شهر استانبول قطب اصلي سياسي و اقتصادي بوده است.اين شهر تاريخي با قدمت بالا و معماري منحصر به فردي دارد كه ناشي از امپراطوري ها و قدرت هايي است كه از گذشته در اين كشور وجود داشته اند. استانبول همچنين جز مذهبي ترين و پر مسلمان ترين شهرهاي كشور تركيه مي باشد.

آنكارا

از زمان آتاتورك، شهر آنكارا به عنوان پايتخت كشور تركيه انتخاب شد. اين شهر از نظر كسب و كار و اقتصاد اهميت بيار بالايي دارد و براي افرادي كه به قصد سرمايه گذاري و... به تركيه مهاجرت مي كنند بهترين مقصد مي باشند.ايمني شهر آنكارا نسبت به ساير شهرهاي كشور تركيه بسيار بالاتر است و جرم و جنايت در آن حتي نسبت به كشورهاي اروپايي بسيار پايين تر مي باشد.

آنتاليا

سومين شهر، كه از نظر وسعت و هم چنين گردشگري جز شهرها بزرگ و مهم كشور تركيه است شهر آنتاليا است كه سالانه بيش از يك مليون گردشگر را به خود دعوت مي كند.
آنتاليا به خصوص براي ايرانيان يكي از مقاصد اصلي گردشگري است كه دليل آن امكانات رفاهي بالا و هم چنين نزديكي به سواحل مديترانه است.
افرادي كه به صنعت گردشگري علاقه مند هستند يا فعاليت آن ها در اين حوزه مي باشد مي توانند در كشور آنتاليا به كسب و كار مناسبي دست پيدا كنند.

بورسا

از ديگر شهرها مهم، تاريخي و سرسبز كشور تركيه شهر بورسا است كه شهري آرام، اصيل و غني از فرهنگ است كه چهارمين شهر مهم تركيه مي باشد.
اصلي ترين شهرت شهر بورسا پارك ها و ارتفاعات جنگلي است و هم چنين از نظر مساجد نيز اين شهر بيشترين تعداد مسجد را دارد.

منبع : هورامان گشت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۱:۵۳ توسط:هورامان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :