خريد ملك خريد ملك .

خريد ملك

محله امينونو استانبول


اطلاعات درباره محله امينونو استانبول

نكته جالبي كه در اين خيابان مشاهده ميشود اين موضوع است كه از محله هاي اصلي استانبول مي باشد و شما از محله امينونو استانبول ميتوانيد به اكثر مراكز و خيابان هاي مهم در استانبول دسترسي داشته باشيد. جهت خريد ملك در استانبول و همچنين خريد ملك در منطقه امينونو با ما همراه باشيد.

اين نكته براي افرادي كه در استانبول زندگي ميكنند و كساني كه زياد به اين شهر سفر كرده اند خيلي مهم است. اين را هم در نظر داشته باشيد كه بازار هاي خوب و تفريحات مناسبي نيز در منطقه امينونو استانبول وجود دارد كه ميتوانيد از آن ها بهره ببريد.

پل زيباي گالاتا استانبول در منطقه امينونو واقع شده و از مكان هاي معروف براي عكاسي و ماهيگيري ميباشد. در منطقه امينونو ميتوانيد با عكاسي تصاوير ماندگار و خاطره انگيزي را داشته باشيد.

براي افرادي كه به غذاهاي دريايي علاقه مند هستند پيشنهاد ميكنيم در اسكله امينونو كه مناسب براي پياده روي نيز مي باشد ساندويچ ماهي را حتما امتحان كنند. در زير پل هم ميتوانيد رستوران هايي را مشاهده كنيد كه غذاهاي دريايي معروف و خيلي خوش مزه را ارائه ميدهند.

جاذبه‌هاي محله امينونو استانبول

همان طور كه گفته شد امينونو از مناطق قديمي و تاريخي استانبول است و در شبه جزيره تاريخي استانبول قرار گرفته پس انتظار ميرود مكان هاي تاريخي زيادي نيز در اين محله ديده شود و در تور استانبول نيز ميتوانيد از اين اماكن ديدن كنيد.

مسجد ها، كتابخانه ها، غرفه ها و موزه از اين دسته اماكن تاريخ است كه در اين محله وجود دارد.

بازار ادويه يا بازار مصري استانبول كه به دليل چشمه هايي كه در آن وجود دارد معروف است هم در محله امينونو قرار دارد كه موقعيت آن در كنار بازار گل و پشت مسجد يني قرار گرفته است.

بازار ادويه جات

بازار ادويه يكي از بازارهاي بزرگ، قديمي و معروف استانبول تركيه است.تقريبا هرچه بخواهيد را ميتوانيد در بازار ادويه استانبول پيدا كنيد. جالب است بدانيد با توجه به تعداد 5000 مغازه بعلاوه وجود دستفروشان به اصطلاح ترك ها در اين بازار نيست، نيست.

پل گالاتا

پل گالاتا براي شما خاطره اي به ياد ماندني به جاي خواهد گذاشت  پس حتما در برنامه خود بازديد از اين پل را بگنجانيد. يا رفتن به اين پل زوج هاي جواني را ميبينيد كه در حال عكس گرفتن هستند.

رستوران هاي خوب

محله امينونو استانبول تركيه و اطراف آن مملو از رستورانت هاي خوبي است كه داراي غذاهاي دريايي و غير دريايي(دونر كباب) ميباشد.توريست هاي زيادي  بدليل خوردن غذاهاي دريايي  و غير دريايي از اين منطقه تاريخي ديدن ميكنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۳:۴۴ توسط:هورامان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :