خريد ملك خريد ملك .

خريد ملك

بهترين رستوران هاي استانبول

رستوران نيكول ( Nicloe )

نخستين رستوران در استانبول و حتي در تمام كشور تركيه كه  توانست ستاره ميشلن را دريافت كند و نظر مخاطبين را به خود جلب كند رستوران نيكول است. رستوران Nicloe  را  سرآشپز معروف " آيلين يازيكيوقلو Aylin Yazıcıoğlu " اداره ميكند.

اين هم بد نيست بدانيد كه آيلين دوره دكتراي دانشگاه كمبريج را ترك كرد تا بتواند به عشق خود كه آشپزي در آشپزخانه بود برسد و بسيار هم به هدف و موفقيت خود رسيد. رستوران هاي خوب در نزديكي محل زندگي ميتواند براي افرادي كه قصد خريد ملك در استانبول را دارند مهم باشد.

تخصص آيلين را ميتوانيد در در منوهاي فصلي اين رستوران و غذاهاي فرانسوي و تركي مشاهده كنيد و لذت ببريد. 

از ديگر خصوصيات خيلي خوب اين رستوران اين است كه شما از تراس به چشم انداز خارق العاده و هيجان انگيزي شهر بندري استانبول دسترسي داريد كه تجربه بي نظيري است و در ادامه اين رستوران به جز يكشنبه ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ شب باز است و نشاني آن به آدرس : تركيه، استانبول ، بي اوغلو ، محله تام تام مي باشد.

رستوران روملي ‌حصار اسكله

رستوران محبوب ديگر با ويو عالي روملي حاصر اسكله نام دارد كه در خيابان كمال يحيي اول واقه شده.
موقيعيت اين رستوران : در تنگه بسفر و در اسكله‌اي كه از دوران امپراتوري عثماني به جاي مانده، يك رستوران كوچك و خاص به نام رستوران روملي ‌حصار اسكله ديده مي‌شود. اين رستوران در سايه يك قلعه باقي مانده از قرون وسطي قرار دارد.

اين رستوران كه مانند يك كلبه ماهيگيري است، چشم انداز جالبي دارد. موقع غذا خوردن در اين رستوران مي‌توانيد از منظره جذاب غروب خورشيد روي دريا در استابول تركيه لذت ببريد.

نكته ديگري كه بايد به آن اشاره شود آداب خاصي است كه هنگام سرو غذا در اين رستوران بايد رعايت شود. كاركنان اين رستوران طبق رسمي كه براي سرو غذاهاي تركيه استانبول وجود دارد، ابتدا يك پيش‌غذاي سرد براي مهمانان مي‌آورند. سپس يك پيش‌غذاي گرم سرو مي‌شود و در انتهاي غذاي اصلي ارائه مي‌شود.

براي افرادي كه به غذاهاي دريايي علاقه مند هستند رستوران روملي حصار اسكله يك انتخاب مناسب است. رستوران روملي ‌حصار اسكله به‌عنوان يكي از بهترين رستوران‌ هاي استانبول در بين توريست‌ها شناخته مي‌شود.

ساعت‌هاي كاري رستوران روملي ‌حصار اسكله استانبول• همه‌روزه از 12 ظهر تا نيمه‌شب

رستوران مايا (Lokanta Maya)

به نظر مي‌رسد وقتي سال گذشته ديدِم شنول (Didem Şenol) اين رستوران را افتتاح كرد، دقيقا مي‌دانست كه استانبول به يك رستوران غيررسمي و دنج با منويي مختصر شامل غذاهايي امروزي تركيه‌اي و غذاهاي مخصوص فصل‌هاي مختلف نياز دارد.

رستوران مايا در استانبول تركيه يك رستوران دنج با منويي مختصر شامل غذاهاي امروزي كشورتركيه‌ و مخصوص فصل‌هاي مختلف است.

از زمان افتتاح رستوران مايا ، اين رستوران خيلي مورد استقبال پرشور مشتري‌هاي محلي و گردشگران خارجي قرار گرفت و به‌سرعت دوستداران پر و پا قرصي پيدا كرد.

موجور(mucver)  غذايي است كه در بين منوي رستوران مايا از محبوبيت خاصي برخوردار است ، به حدي كه خانم شنول دستور تهيه‌ي آن را روي آينه‌اي در سالن رستوران نوشته تا مشتريان ديگر در مورد آن سؤال نكنند. از ديگر غذاهاي لذيذ رستوران مايا خوراك كاراملي ماهي خاردار با پرتقال است.

رستوران بي اغلو هالك دونر

Beyoglu Halk Doner Restaurant•

رستوران 160 از 205 رستوران موجود استانبول• 3.6• پيشنهاد كاربران: 80%


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۶:۴۲ توسط:هورامان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :